צוות המעבדה

anatafek

ענת אפק

סטודנטית למאסטר
קרא עוד

סיימתי את לימודי ה B.A בבית הספר לריפוי בעיסוק של האוניברסיטה העברית והדסה. בימים אלה, נמצאת במהלך לימודי המאסטר בבית הספר לריפוי בעיסוק של האוניברסיטה העברית והדסה, ולוקחת חלק במחקר הבוחן את אפיון האתגרים הנפשיים הייחודיים ובחינת היעילות של אימון קוגניטיבי נייד לשיפור החוסן הנפשי והעמידות בקרב לוחמים. עבודת התזה שלי, בהנחייתן של ד"ר מור נחום וד"ר יפית גלבוע, עוסקת בקשר שבין יכולת שליטה קוגניטיבית לבין נטייה לחרדה ודיכאון בקרב לוחמים ולוחמות. במידה רבה, תחום מחקר זה מתחבר לניסיוני הקליני בשיקום קוגניטיבי של מבוגרים לאחר פגיעת ראש נרכשת, במכון פוירשטיין. במהלך עבודתי נחשפתי רבות לקשר שבין מצבים נפשיים וחוסן נפשי ליכולות קוגניטיביות ואני מוצאת את תחום מחקר זה מרתק וחשוב להתערבות מניעתית ושיקומית עם אוכלוסיות מגוונות.

קראו פחות
ornelladakwa

אורנלה דקוור-קעוער

סטודנטית לדוקטורט

קרא עוד

תלמידת דוקטורט בבית הספר לריפוי בעיסוק, בהנחייתם המשותפת של ד״ר מור נחום וד״ר איתי ברגר.

לאחר סיום לימודי תואר ראשון בהפרעות בתקשורת באוניברסיטת חיפה, סיימתי תואר שני בהצטיינות בנוירוביולוגיה רפואית באוניברסיטה העברית. עבודת התיזה בהנחיית פרופ' אמיר עמדי התמקדה בלמידת אינטגרציה רב חושית שמיעתית-ויזואלית על ידי שימוש בניסויים התנהגותיים וניסויי הדמיה (fMRI).

בתור קלינאית תקשורת עם ניסיון קליני אני רואה חשיבות בשילוב ניסיון  קליני ומחקר. המחקר הנוכחי שלי מתמקד בהבנת השפעת גרייה מוחית (מסוג tES ) על תפקודים ניהוליים בקרב ילדים עם ADH, על ידי שילוב ניסויים התנהגותיים ואלקטרופזיולוגיים (EEG).

 

Publications:

  1. Striem-Amit, E., Dakwar, O., Hertz, U., Meijer, P., Stern, W., Pascual-Leone, A., & Amedi, A. (2016). The plasticity of neural network sensory substitution object shape recognition.
  2. Striem-Amit E, Dakwar O, Hertz U, Meijer P, Stern W, Pascual-Leone A, Amedi A. The Neural Network of Sensory-Substitution Object Shape Recognition. Functional Neurology, Rehabilitation, and Ergonomics Journals 2011; 271-278.
  3. Striem-Amit E, Dakwar O, Reich L, Amedi A. The large-scale organization of ‘visual’ streams emerges without visual experience. Cerebral Cortex 2011; doi:10.1093/cercor/bhr25
  4. Reich, L., Striem-Amit, E., Szwed, M., Dakwar, O., Guendelman, M., Cohen, L., & Amedi, A. (2011). A Ventral Visual Stream Reading Center Independent of Sensory Modality and Visual Experience. IPerception, 2(8), 896. https://doi.org/10.1068/ic896
  5. Striem-Amit, E., Dakwar, O. & Amedi, A. (2009). Highly transient neuroplasticity following one session of learning to use a sensory substitution device: an fMRI study. NeuroImage, 47, 39-41. doi.org/10.1016/S1053-8119(09)70956-5.

 

Scientific Presentations and poster sessions:

  1. The 18th Annual Meeting of the Israel Society for Neuroscience (ISFN); Eilat (2009),  Sight restoration in blind individuals using a visual-to-auditory sensory substitution device the vOICe: Preliminary behavioral and imaging results; Ornella Dakwar, Ella Striem-Amit, Amir Amedi.
  2. Israeli Neuropsychology Conference; Academic College of Tel Aviv – Yaffo (2009). Sight restoration in blind individuals using a visual-to-auditory sensory substitution device the vOICe: Preliminary behavioral and imaging results; Ella Striem-Amit, Ornella Dakwar, Amir Amedi.
  3. The 10th International Multisensory Research Forum; The city college of New York; New York (2009), Highly transient neuroplasticity following one session of learning to use a sensory substitution device: an fMRI study; Ella Striem-Amit, Ornella Dakwar, Amir Amedi.
  4. The 3rd Annual Conference of Association for Child Development and Rehabilitation, Israel (2012), When the blind "sees" using sensory substitution device: behavioral and neural correlates; Ornella Dakwar Kawar, Uri Hertz, Ilan Goldbirg, Nadine Sigalov, Amir Amedi

 

קראו פחות
מור  הלוי

מור הלוי

עוזר מחקר
בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה באוניברסיטת תל אביב ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל אביב.